Wilton Figueiredo om VM

- För mig har Brasilien varit bäst hittills. Men jag gillar också Elfenbenskustens fotboll. Argentina har också ett bra lag. Det var mycket bra av Sverige att slå Paraguay med 1-0. Sverige har många starka spelare, riktigt starka fysiskt. Jag tor att Sverige kan slå England med ett mål, men det blir nog 2-2.
- Brasilien spelade inte riktigt bra i den första matchen. Lite bättre i den andra. Men det ska bli bättre för varje match.
- Ronaldo är min favoritspelare, han har inte lyckats riktigt ännu, men han blir bättre för varje match. Jag har alltid försökt att lära mig hans teknik med bollen, men det har inte lyckats ännu. Han är min favorit.
Derek Boateng var bra. Det var roligt. Min familj i Brasilien hejade på Ghana och berättase för alla att Boateng spelar med mig, deras son. Jag har tre favoritlag: Brasilien, Sverige och Ghana. Det var coolt med hans band runt armarna. Jag hoppas det går bra för honom-
- Allt känns bra nu....och vädret! 25-26 grader.... ojojoj.
- Jag trivs mycket bra. Vi har ett bra lag och många trevliga spelare. Och Stockholm är en jättefin stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0