Viktor Lundberg efter Bodenmatchen.

Viktor fick en hel del speltid under försäongens träningsmatcher både i AIK.s och Väsbys tröjor. Jag pratade med honom efter en av dem, AIK:s match mot Boden.

Du fick alltså hoppa in- dessutom som högerytter, inte din normala position?

- Ja, det var kul.. fast normalt spelar jag ju innermitt eller forward... ja mest på mittfältet men jag får spela forward ibland.

Du gör några riktigt snygga mål, men det andra - var det tänkt som skott?

- Njaa.. jag försökte få in bollen mot bortre stolpen.. men där var ingen då... sä jag hade väl tur att den gick in.

Känns det bra i Väsby?

- Ja, det är riktigt kul... bra träningar.. bra kompisar... det känns som att man höjer sig när man får spela med så bra spelare. De är ju större och äldre och så, så jag mäste ju jobba hela tiden, så det är klart jag märker att jag utvecklas.


Säger Viktor och rusar iväg till nedträningen.


Bappe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0