Passivt och eländigt

Nej, rubriken syftar inte på någon match eller spelare. Den senaste dryga veckan och ytterligare någon framöver har jag genomgått/ska genomgå käkoperationer, så några matchvisiter är inte aktuella just nu.

Såg i alla fall Tjeckien-Sverige på TV4 Sport, när vi, mycket tack vare det svartgula inslaget, vann med 5-4. Fast imponerande såg det inte ut. Däremot tycker jag att Tjeckien överraskade positivt, så länge de orkade.

Ni får gärna maila mig, länk till höger på bloggfronten, om ni har synpunkter eller önskemål om t ex spelare att intervjua. Jag ska försöka tillfredsställa de flesta önskemålen. Fast inte den närmaste veckan eller så!

Såg förresten att herrlaget i handboll spelade 32-32 mot Handens SK i Solnahallen i dag!

Bappe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0