Sen kväll i stressig vecka

Hockeylaget går fantstiskt bra nu. Jättekul tycker även jag som aldig går på hockey. Naturligtvis läser jag om matcherna och håller tummarna. Men någon bollsport är det inte! Bandy ska jag försöka hinna se något i vinter, om det blir tid över... Dessvärre blir det sällan det.

Såg att intervjuerna inför AIK-dagen kommit upp på hemsidan. Fast Ricard Norman plockades bort och en del annat. Ni har hela texten på bloggen. Jag antar att den blev för lång för hemsidan. Det är bl a därför jag har bloggen också.

Att Thorsten "togs hem" var ingen överraskning, men glädjande. Jag tror han blir en stor och glad överraskning nästa år. Välkommen också till Martin Mutumba. Han har tidvis varit riktigt bra i Väsby i år. Har mognat både som spelare och person, men kan också emellanåt försvinna i matchbilden. Påminner humörmässigt om Mats Rubarth, med en bra start kan det bli lysande, men bringas han ur humör, blir det tufft. En mycket sevärd spelare i sina goda stunder!

Bappe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0